Kızlar bebegım 3ay19 gunluk TV acık oluyor genellikle bebegım kolik agladıgı zamanlar TV ye baktırıyorum TV ye bakınca susuyor duruyor ve ızlıyor telefonda aynı sekılde ona da bakıyor içim rahat degıl sızce dogrumu yapıyorum sız neler yapıyorsunuz lutfen cvplarmısınız sımdıden tesekkurler