Hayırlı akşamlar kızlar yeni doğum yaptım 14gun oluyo sezeryanla sütüm var geliyo ama oğlumda sarılık var sınırda doktorumuz sütun yetmiyodur diye mama takviyesi verdi 2.3 saatte bir 60cc mama veriyorum emziriyorum sorum size şu acaba doyuyor mudur bide mama veriyorum ya şu versem mi acaba