Kubra966 Arkadaşlar adetim 25 Mart’ta bitti ama iki gündür lekelenme şeklinde kahverengi akıntım oluyor neden böyle oluyor bilgisi olan var mı?
Yarendarendeli Kubra966 bende şuracıkta durayım bu ay benimde öyle oldu ve hala devam ediyor , hamile olmadığımdan eminim çünkü 1,5 aydır eşim yanımda değil sebebi nedir acaba
Alyaduru Kubra966 spiraliniz var mı? Doğum kontrol hapı veya iğne kullanıyor musunuz bunlar yapabiliyor
Kubra966 Yarendarendeli ben oğlum 6 aylık olduğundan beri düzenli adet görüyorum şuan 9 aylık 3.adetim bitti ama ilk kez başıma böyle bir şey geldi benimde.
Serapaylar Kubra966 test al dene için rahatlasın bende geçen spiral olduğu halde adetim gecikti yaptım çok şükür ertesi günde adet oldum birazda psikolojiden oluyo