Ebruduzgun 13 günlük olduk ama bi türlü emziremiyorum ne yapmalıyım biberona alışacak diye korkuyorum sağıp veriyorum ama yetişemiyorum bazen mama vermek zorunda kaliyorum onerisi olan varmı
Kayra-smom Ebruduzgun biberon rahatlığı görünve memeyi tutmuyor bencede kasıkla vermelisin. Gögüs ucu slikon kapak denedin mi biberon sanıp emer belki kapakla
Kayra-smom Ebruduzgun emziremediginde ebeler gelip memeyi tutturmak durumunda bence ebenle görüs ve mutlaka emzirmeye calıs destek olsunlar
Wolverine Ebruduzgun emzirememe nedenin ne? Sütün mü gelmiyor yoksa bebiş mi meme reddi yapıyor? Ama mamayı çay kaşığıyla yedirmeni tavsiye ederim. Benim 25 günlük bebeğim hem mama hem meme devam ediyoruz. Ama hala kaşıkla yediriyorum biberon hiç vermedim.
Akademisyenanne Ebruduzgun biberon vermeye devam ederseniz hic emmeyebilir. Bununla bas etmek daha mi iyi sizce?
merveasm Benim de sütüm yokken rahat bir hafta biberonla besledim. Kaynanam beslememe izin vermedi biberona alısır dedi coxuk o kadar aç kaldı ki sarılık oldu. Sütün gelene kadar biberon verdim sonra ben. Sende sakın ac bırakma
Akademisyenanne Wolverine ben de hic biberon vermedim. Kilomuz da gayet guzel. Bence kasik kullanimi bazi annelere zor geliyor.
MerveBH04 Ebruduzgun kaşıkla baş olmuyo canum bizde öyle yapmıştık ilk doktor kontrolünde kilosu düşmüş doktor biberonla verin demişti zaten 20günlğk muaynede kilosu iyi gelince ben kesmiştim mamayı
Elif-ecre Bende doğar doğmaz meme reddi yaşadım. Ve eve emzirme danışmanı çağırıp da çözebildim anca. Şu an da gelirler mi bilmem ama o psikoloji çok berbat gerçekten. Benim göğüs ucum yoktu ondan ememişti, senin sebebi ne canım ona göre yorum yapalım
Ebruduzgun Elif-ecre gosus ucum var hatta fazlasiyla sutum de var ama emmiyo ilk 2 3 gun emdi sonra itmeye basladi basini saga sola ceviriyo memeyi tuttugunda da sadece yuzume bakıyor saglik ocaginda da emzirmeyi denedim bana inanmadi o da sagip vercen dedi