Kızlar bebeğim 10 gün sonra 6 ayını dolduruyor . Dişetleri şişti salyasi çoğaldı 2 ggundur iştahsızlık başladı memeyi de mamayı da reddediyor ağlıyor eliyle ağzını tirmaliyor resmen . Dış çıkarma belirtisi mi bunlar ? Veyahut bu belirtilerden ne kadar süre sonra çıkar dış 😔