3 buçuk aylık bebeğim var. Bebekler mamayı kaç saatte sindirim illa 2 buçuk 3 saat beslemek mi gerekir. 1 buçuk 2 saatte az az versek sıkıntı olurmu. İştahsız Bi bebek 3 saatte 60 cc anca içiyo ara ara sık sık beslesem olur mu acaba diye düşünüyorum da. Bide baştan Bi mamayı yiyip sonra beğenmeme olabilirmi. Aptamil kullanıyoruz baştan beri Bi sıkıntı yoktu ama şimdi iştahsız mamayı beğenmiyo olabilir mi