Miloska23 Kizlar 10 günlük bebeğime 100cc süt veriyorum ağlamaya başlıyor ondan sonra 30cc mama veriyorum. Sütüm sizce yeterli değil mi? Bence 100cc fazla gibi geldi ama doğmiyor… Ne yapsam bilmiyorum..
azizinannesi2020 Miloska23 demekki midesinin tamamını doldurmak istiyor içiyorsa ver. Bazı bebekler midesi gergin olsun isterlermiş. Benimde bebeğim aynıydı 25 günlükken 180 cc içiyordu. Yediğinden kısma bebeğinin . Sütünle kal 🐣
Miloska23 Begonia4 doğmiyor ağlamaya başlıyor ağzı hep arayışta. Parmami uzatım zaman hemen emiyo. 30cc mama veriyorum hemen uyuyor.
Miloska23 azizinannesi2020 sütü içiyor ama yeterli değil. Hala arıyor o yüzden 30cc mama veriyorum ve hemen Uyuya kaliyor
azizinannesi2020 Miloska23 bebeğim emmediği için sağıp veryorum. benim oğlumda aynıydı, doymadığı için bende Günde üç kere takviye mama veriyordum.
azizinannesi2020 Miloska23 sıkıntı yapma bu durumu kendine. Zamanla sütün çoğalır. Onun şuan yapacak bir şeyi yok süt içip uyuyor. Zamanla o da dünyanın farkına varıp kendine eğlence bulmaya başlayacak şuan tek eğlencesi seninle vakit geçirmek
Miloska23 azizinannesi2020 bende aynı.. Meme ucum olmadı için ememiyo.emmek istiyor ama üç yok. Bende senin gibi sahip veriyorum. 11gundeyin hala sutup bol bol değil. Sezeryanin kötü tarafi
Miloska23 azizinannesi2020 inşallah 🙏 dedin gibi olur.istah hiç yok bende zorla uyuyorum, yorgunum tek başıma bakıyorum bebeğime, ameliyatım ağrıyor 😞