ikiz-annesi aynen ya , 2 ay 13 günlük tam iki aylıkken 140-160 CC falan iciyordu sütümü sağıp veriyorum ben, sonra rahatsızlandı falan nezle olması iştahını etkilemişti biraz uykularında bişey yoktu bı aşı oldu ne iştah ne uyku hicbisey kalmadı bende zayiflicak diye korkuyorum iciyo yine sütte zorla iciriyorum hele geceleri 80 içse sukrediyorum uyuyakaliyo anında , millet uyurken emziriyormus benimki ağzını kitliyo🤷