Grisayfa aşılar çok çok önemli, 2. ayda verem aşısı var bir de. Şimdi korkuyorsunuz diye aşı yaptırmazsanız, sonra Allah korusun çok daha önemli sorunlar yaşayabilirsiniz. Bütün önlemlerinizi alın ve gidip yaptırın, yaptırmamayı düşünmeyin bile lütfen