Merhaba 9ay27 günlük bebegim var. Boyu 74 kilosunu bilmiyorum. Alkış, baybay, birbirbir, ve aminn yapıyor. Emekliyor ama daha yeni 1 haftadır yavastan koltuk kenarına tutuyor kalkamıyor henüz cesaret yok. Gündüz 2 defa uyuyor yarım saat 40 dk ama ayagımdaysa ayagımdan bıraktıgım an uyanıyor. Ve bu ay biz ne yersek ondan yediriyorum sofrada özel sadece kavonoz maması yapıyorum evde ondan yiyor yatmadan. Sizlerin bebeler ne durumda?