Merhaba kızlar burayı yeni keşfetmenin üzüntüsünü yaşıyorum 🤦🏻♀️ Bebeğim 3 ay 23 günlük. Bu aralar çok fazla salyası vardı, huzursuzdu gece uykuları çok hafifti, ellerini ağzından çıkarmıyordu sonra Hafif ateşte başlayınca kontrol ettim ve sürpriiz alttan iki diş bana bakıyor 😱 geceleri en fazla 2 3 saat uyuyup emmeye kalkardı bu aralar saat başı kalkıyor. Bu sefer az emiyor tekrar uyuyor. Sütüm azaldı. Zaten bu corona illetinden dolayı stresliyim ailemi göremememin üzüntüsünü yaşıyorum bide bebeğimin huysuzluğu derken benim memintolar sönüştü. Dişten mi yoksa açlıktan mı uyanıyo bilemiyorum mamaya başlamayı düşünüyorum ona da gönlüm el vermiyor. Ne yapayım bi el atın bana 😭