Kızlar merhaba ,
4 ay 20 günlük bir bebeğim var , ve uyuyorken hala sarmak zorunda kalıyorum .
çünkü elleri açıkken ağzından emziği çıkartıp , onu geri alamayınca da ağlamaya başlıyor . Bu yüzden de kendi kendine uyutmayı bir türlü alıştıramıyorum.
elleri sarıp yatırınca da çıkartamayınca da sinirleniyor uyumuyor . Yada uyurken artık güçlendiği için çıkartıp kendini uyandırıyor .
yani bu süreç nasıl olmalı nasıl alıştırabilirim kollarını sarmadan uyutmaya . Var mi tavsiyeleriniz
Yani eller emziğe gitmese bi 🤭 yine zorlayacağım şansımı ama o emzik çakınca herşey bitiyor 🤷♀️🤭