KuzeyinAnnesii tuzvelimon ama keSinlikle doyurmuyor en azından bizde öyle durumda bu olunca mama yetişmiyor 10kba bebelac gold denicem ben
shdemir 10kba Ben hipp kullanıyorum oglum kolik yani kolikti diyebilirim. Bu mamadan sonra ne gaz ne kabızlık kalmadı. Kilo alımıda cok iyi ben cok memnunum.
10kba tuzvelimon Bende o yüzden hipp aldım 2. mamamızı ama sanırım kzıım diğerini daha çok sevdi. Hipp’in kilo aldırımı nasıl oldu sizde?
tuzvelimon KuzeyinAnnesii ben henüz mama denemedim araştırdım hipp aldım gerekirse verilmesi için doyup doymamak konusunda fikrim yok 🤷🏻♀️ ama bebelac şekerli sonrasında meme reddi yaşayabiliyor diye duydum
Sevda6767 Kızlar benm bebiş 4 gün sonra 4 aylık olacak. Hep anne sütü verdim. Reflü olduğu için ar mama vereyim dedim içmedi hiçbir şekilde. Geçen hafta doktora gittik kilosunu çok yetersiz buldu gerçekten de çok zayıf güçsüz gevşek çok üzülüyorum süt varken mama vermek istemiyorum ama doktor vermek zorundasın dedi. Siz ne tavsiye edersiniz hem biraz kilo yapan hem bebeklerin genelde sevdiği
10kba Sevda6767 2 farklı doktor iki mamayada onay verdi. Ve mamaların genelde aynı olduklarını söylediler.
10kba [bilinmeyen] Bebelac gold’un kilo aldırımı mı daha güzel sizce? Siz neden memnun kaldınız mesela?
tuzvelimon 10kba daha başlamadım mamaya buzluktaki sütlerimi almazsa vericem. Ama her ihtimale karşı aldım duruyor bakalım
Tugbaarya Similac sma Bebelac Gold ve normal Bebelac bunları kullanmıştım oğlumda 2 seneye yakın oldu . Hatırladığım similac kaka sorunu yaratıyor ama kilo aldırıyor on numara ama gaz ve kabız yapıyor .Bebelac gold ve normal Bebelac iyi gelmişti gazı bile kalmamıştı . Şimdide pramature olmasına rağmen evolvia ve Aptamil denedik evolvia aşırı ağır kokuyor ama sanırım kaka rengine etki ediyor aptamilde doyurucu ama sanırım mama değişikliği huuz den kızım kabız oldu bilemiyorum orasını ama aptamilde kilo aldiriyor