Melisozkan gündüzleri uyumayip ağlıyorsa gaz problemi vardir kakasini yapması gazinin olmadiğini göstermez. Gece iki kere az bile uyaniyor ben sabaha kadar 2 saatte bir kalkip besliyorum 2. Ayimiza girdik biz daha çok kalkiyoruz doktorumuz 3 saati geçmesin şekeri düşer demisti dikkat ediyorum o yüzden. Bizde 10 da uyaniyoruz aksam 10 11 e kadar uyumuyoruz hiç 🙄 gaz problemimiz olursa işkenceye dönüyor gündüzlerimiz akşamimiz ama gaz problemjmiz olmadiginda çok sakiniz :)