Gof Bebeğim 4 gün önce 4. Ay aşısını oldu . Aşının bir tanesinin yeri şiş kaldı içi topakça dağılmamıs gibi normalmı acaba ? Diğer aşısında bisi yok sade az bi iğne izi var bunda kızarıklık ve şişlik kaldı yardımcı olurmusunuz teşekkürler