Cnprtk Bebeğim 5 aylık bebivita kavanoz mamalardan 4 aylık olanının elma püresini almıştm. Ancak sebze olanını denemedim. Üzerinde 4 ay yazıyor ama 6. Ayda mı başlim sebze püresine ? 🙄
Annesininpogacayanagi Cnprtk bebivita vermeyin canım. Ben verdim cocuk kusmaktan beter oldu. Cok kötü yaptı. Simdi hero baby ninkini veya milupa nınkini veriyorum. Cok severek yiyor.
Cnprtk Annesininpogacayanagi aaa hero baby elmalı muzlu yiyo normalde srviyo ama bebivitayı beğenmezmi acaba
Annesininpogacayanagi Meftunbade beğenmemekle alakası yok canım onuda yedi. Tatlı sonuçta yiyor hosuna gidiyor Ama o mamayı yedkten sora cok kustu sonrasında.
Cnprtk Deletedmom132 ama vakumlu sonuçta. Mesela domates yazın alıp kışa hazırlık yapıyoruz. Kavanozlara vakumluyoruz. Kışa kullanıyoruz. Ben onun gibi düşünüyorum