Merhaba kızlar 16 gün önce doğum yaptım sezeryanla. Doğum yaptığım İlk günden itibaren kanamam başladı regl gibi hala daha devam ediyor. Tam kesiliyor oh bitti diyorum bir gün tertemiz kalıyorum ertesi günü tekrar çoğalarak kanamam geliyor bir türlü bitemedi. Normal mi sizce bu durum sizin ne kadar sürdü ve bu regl kanaması mı oluyor