Saribidik kuzum üzülme. Bebeklerimizde büyüme döneminde vücudunda bir çok değişiklikler görücez kızarıklık olabilir kaşınma olabilir bunların hepsi çok çok normal çünkü bebeğinin vücudu değişikliklere alışmaya çalışıyor. Hepside olacak şeyler. Sen içini rahat tut doktorun verdiği ilaçları kullan geçer inşallah. Kaşımasına çok izin verme zaten doktorun verdiği krem kaşınmasını dindirir biraz muhtemelen. Onun haricinde belki sadece yiyeceklerden değil deterjan yeni kıyafet o tarz şeylerdende olabilir biliyorsun bebişlerin vücutları çok hassas 💕