Newmom1010 ben bebeğim 1.5 aylıkken fark ettim ama beni hep gaz sancısı diyerek geçiştirdiler çocuğum boşu boşuna 2 ay her gece ağlayarak uyudu o kadar üzülüyorum ki şimdi ne kadar huzurlu bebeğim. İlk önce köfte yediğimde fark ettim sonra kırmızı et yediğimde olmuştu, hem mukus çok fazla oluyor hem aşırı huysuz oluyor gaz sancısı oluyor ve en son kan gelmişti. Sonra sırayla süt ürünlerini kestim susam ve baharat derken şuan diyetteyim. Doktora gitmeme gerek kalmadı çünkü doktorum bu konuda oldukça iyi bir Prof ve Whatsapp üzerinden sürekli haberleşiyoruz.