Seher_kursad LinaSelin benim bebeğim de de gelişim geriliği var doktora danışın yaziyo ama doktorun herşeyin yolunda olduğunu soyluyo doktorum sorun yok diyorsa takacak bisey de yok bende takip ediyorum gayet iyi gidiyor o yüzden takmadım orayi
Sahreyldrm aybukemom 😂 ay Allah seni çok güldüm 😂 benimkinin bacaklar kat kat duruyor atayım bak fotoğrafını kızımın minnoşum oy yine sevesim geldi bak 😍 evet eriyor artık önceki gibi değil sadece emiyor canım bu ara o bile zar zor
aybukemom Sahreyldrm oyyy maşallah kız buna mı şişko diyorlar benimki daha şişko götünü yesşnler bebeklerimizin😂😂
DenizAlpinAnnesi Sahreyldrm bizim ki cok kisa karninin üzerinde duruyo hemen kafasini yere yapistiriyo dönmesi felanda yok daha yarim dönüyo sadece
Sahreyldrm DenizAlpinAnnesi olur ya hepsinin var bı zamanı doktorun bı sıkıntı görmüyorsa strese girme kuzum
aybukemom Sahreyldrm aynen yok kilosu güzel ellerine baktım parmakları uzun , uzun boylu olcak kızın 🤗