Newmom1010 ay blmiyorum ki koca karı şeyleri oluyoya 😂 öyle dedi bikaç kişi tadına bakiyim dedm gerçekten kötü yani tadı, böyle değldi bence acaba doğru mu söylyolar diye tedirgn olup bi danışaym dedim. 10 gün boynca hç emmediği için emmeynce yenilenmez tazelenmez sütün ekşir yaramaz çocğa falan dedi 1 2 kişi bende tedirgn kaldm, ama gerçekten tadı ekşimş gibi oldğu içinde çock ağzını buruşturuyo almyo kesnlkle nasl çözeblrm acaba bu durumu😞