Ankarali öncelikle teşekkür ederim 🙏 bencede adet görmek tabi ki iyi bir şey. Icim icimi yiyor bu kadar erkenden tekrar hamile kalmaya korkuyordum. Emzirdigim icin dogum kontrol hapi kullanmiyorum. Spiral taktırmak istiyordum malum şu aralar ülkenin hali belli. Ilk isim doktora gidip taktırmak olacak zaten. 😣