Egem canım bebekler ilk 3ay kendilerini halen anne karnin da gbi hissederlermiş oyzuden sürekli emmek istemesi açlıktan değil gazi gelir emer, korkar emer, uykusu gelir emer, emmeyi sadece açlıktan olarak dusunme.. Bebeğinin 40 i çıkana kadar doyduğunu eğer günde 3 kere 1 tl büyüklüğünde kakasini yapıyorsa doyuyor anlamında. 40i çıktıktan sonrada 24 saatte cisli bezleri 250 gr yani 1pkt margarin ağırlığında oluyorsa doyuyor demektir bebeğin. Bunu göz önünde bulundur. Şimdi dha çok küçük 120cc versen bile içer doyduğunu anlamaz. Ayrıca facebook kullanıyorsan emzirme akademisi die bi grup var oraya üye olmanı kesinlikle tavsiye ederim emzirme danışmanları çok yardimci oluyorlar