Almila45 busra37 Rabbim şifa versin bebeğinizle ve ailenizle sağlıkla atlatın inşallah bu kötü günleri de 🙏
Tubina busra37 haberlerde sürekli 15 dk da çıkan test kitinin kullanıldığından bahsediliyor, bu kadar uzun sürede çıkması ilginç gerçekten boşu boşuna insanlara zaman kaybettiriyorlar
Anita Sütten geçmiyormuş sagip baskasi verdiginde bebeginize temas etmediğinizde sorun olmayacaktir eger coronaysaniz sütünüzde bebeginizi koruyacak etkenler oluyormuş tabi cok küçük değilse 9 aydan kucukse zaten mama verin agir ilaçlar verirler belki
busra37 Anita sağılmış sütüm var dolapta ama içmiyo kızım biberon emzik vs hiç sevmiyo derin uykuda bile verememişler. İlaçlar çok ağır ya o yüzden emziremiyorum yoksa dürekli emziriyodum
Anita busra37 benimde oglum asla biberon almıyor benimde en buyuk korkum bu ama aç kalinca sizide gormesse mecbur biberon tutar uzulmeyin insallah olmadi sulukla versinler yada bardakla kasikla bir yol bulunur insallah ac kalamaz bebekler merak etmeyin
Cinarcim busra37 canım dalı günü şoka nukun biberonu geliyor onu tutmayan bebek yok. Oğlum asla biberon tutmazdı bir tek onu tutuyor nşallah bebeğin de tutar dene derim
Family busra37 belírtilernz sadece nefes darligimiydi bndede nefes darligi var iki haftadr cok korkuýrm
[silindi] busra37 canım tamografide cıkıyo sonuc babam pozitif tamografiyle yatırdılar ben baktım tamografisine buzlu cam manzarası var viral pnömoni var takibe alınması gereklidir diyo babam öksürük şikayetiyle gitti
Family busra37 bi aydr oksurmem vardi iki hafta sonra nefes darligi basladi acaba bronsiţmi oldum kornmi
[silindi] Family önce öksürük başlar nefes darlığından önce ateş yapabilir ishal yapabilir tad kaybetme yapabilir ama virüs olabilmek için tek bir semptom bile yeterliymiş hemşire dedi bi tomografi çektirin bence
busra37 [silindi] evet orda belli oluyo ve benimde aynı buzlu falan cümleleri aynı bendede yazıyo. Allahım onada hayırlı şifalar versin
Ygz [silindi] ben bugün 112 den bilgi aldım öksürme veya nefes darlıgı tek basına semptom değil dye. Nefes darlıgım yok fakat biraz öksürüyorum korkumdan aradm yoksa gidicektm bosuna gitmeyn hastaneler dhaa kötü halde dye 🤦🏻♀️
[silindi] Family bu söylediklerin virüs belirtisi ama canım ilerki zamanlarda çok daha kötü olucaksın bogulursun oksijen ve ilaç alman lazım neolur geç olmadan git 😞geçmiş olsun 😔