Asli777- Avent mama saklama kabını kullanan varmı acaba. Ek gıda döneminde dışarı çıkarken yanınıza evde ne gibi şeyler yapıp götürüyorsunuz işe yarar mı bu kaplar
Tuba Asli777- Ben kullanıyordum. Çorba falan ne varsa koyuyordum hiç akıtmıyordu. Artan çorbayı buzluğa da atabiliyordum saklama kabı ile birlikte 😊
Asli777- Tuba peki dışarı çıkarken içine bişey koyup götürüyormuydunuz? Ne gibi şeyler koysam bozulmadan dışarda yedirebilirim