merveasm Kızlar bebeğim 29 gunluk dünden beri kaka yapamıyor ama çok çiş yapıyor ve sancılanıyor sbebei ne olabilir neden yapmıyor kaaka
Masal51 merveasm bzmkide kc aydir yapmiyo cnm fitille sabunla yaptrdk bi sure smdide yaprsa yapiyo ypmazsa gine fitil veriyoz😏
Seydameva merveasm 10 güne kadar yapmaması normal anne sütü ile besleniyorsa ve uyarıcı kullanmayın kullandıgınız zaman hep destek ister kendisi yapamaz stres yapmayın ☺️
Zmr92 merveasm canım instagramda ebeayşe diye bir ebe var o kabızlık için bir hareket yaptırıyor ve çocuk hemen kakasını yapıyor bende çocuğumda denedim ve hemen yaptı bi bak istersen youtube da videoları var
6714431 merveasm benimde 29 günlük. Aylı dorun bendede var iki gündür kaka yapamıyor ama sis çok yspiyor
Seydameva merveasm evet yapmaması normal 😊 gaz sancısı olabilir ama o yapmadığı o kadar zorlamaz onu daha bir güm olmuş 😊