Merhaba arkadaşlar , bebeğim yarın 8. Aya girecek 6 ay kadar biberonla mama verdim sütüm yetmediği için fakat 6 Aydan sonra mamayı almamaya başladı ben de ek gıdaya geçtiğim için pek umursamadım ama sonra çok zorlandım korona gelmeden önce dışarıda hep kavanoz ve kaşıkla gezdim hep kaşıkla verdim dışarda çok zorlandım bu ara diş çıkartıyor daha çok zorlanıyorum biberona alıştırmak istiyorum ve benim göğsümde uyuyor sürekli biberona alıştırırsam rahat ederim diye düşünüyorum yeni mama aldım aptamil onu püresine yada kahvaltısına karıştırmadan veremiyorum biberonla içmesi için her yolu denedim var mı fikri olan lütfen yardım edin :( bu ara kaşığı da bırakmaya başladı ne yapabilirim