Merhabalar. Bebeğim 8 aylık olacak. Normalde anne sütüyle beraber ek gıdalara geçmiştik. 2 aydır sorun yoktu. Ama son 1 haftadır kabusa döndü resmen. Sadece meme istiyor. Ne denediysem olmadı. Ne yapmaö lazım bilemedim. Çok huzursuz gün içinde. Artık perişan olduk. Tecrübeli anneler fikir verebilir mi? Ne yapmalı?