Meftunbade bende 8 aydir kullaniyroum gayet memnunum ama boyle yprum yaptigimda direk icinde şu var bu var vs. cevap geliyor. Ben daha once hipp kullaniyordum üretici firmasi ayni olduğu icin tadi kokusu ayni o yuzden baska da almak istemedim. Icindekilerde hippe yakin geldi bana göre😊