Meltem1190 o hataya bende bir kere düştüm çok üzülmüştüm oda yazık içti😔 vicdanım rahat etmedi ağladım normalde kusan bebek o gün hiç kusmadı götürecektim hastaneye o zaman 2.5 aylık falandı eşim bebeğimiz iyi sakin ol hastanede ne işi var minik o daha dedi sonradan bisey olmadi😂