ikos58 bende çok korkmustum ameliyathanenin içinde tek başıma beklemiştim birde.... çıkardığı an ay hiçbirseyi yok bunun dedim gülüyordu taa ki ilk çişi yapana kadar onda ağladı sonra da geçti gitti zaten bugünü atlattigin an hiçbirsey olmaz hatta bugünü bile çok kolay atlatacaksin bu mu yani olacaksın sonra iyi ki olmuş bitmiş diyeceksin