Kızlar iyi günler benim dün gece göğsüm de şişlik oluştu ağrılı bir hal aldı böyle olunca mastitten korkup sürekli o göğsümü emzirdim çok canm yanıyor ama yine de emzirdim süt geliyo sesini de duyuyorum kızım emerken ama bu şişlik gitmiyo ve ağrıyo ne yapabilirim kızım 11,5 aylık bu arada daha önce hiç böyle olmamıştı 😔