Derin1811 Eskidende cok sevmezdim hoş onlarla beni sevmez soğuk bulurlar dogumdan sonra iyice sinir olmaya başladım bebeğime dokunsunlar bile istemiom dogumda benim ailemi kiskandilar resmen onlar lohusaydi
Deletedmom245 Derin1811 yani sonuçta ne yaşarsan yaşa onlarda dede ve babaanne. Eşinle olduğun sürece onlarda hayatta olduğu sürece elbette sevecekler görecekler o yüzden bunları düşünüp boşa kafanı doldurup kendini yorma bence canım. Sonuçta onlarda eşinin ailesi🤷🏻♀️
Deletedmom133 Derin1811 kıskanmıyorum hem esimde kiskanmaz benim aile tarfimi ne kadar kotu olursak olalim bebegimin babaannesi dedesi he kotu laf ederler bebegime baska türlü davranip zarar verirler o konu ayrı ama onun harici sevsinler torunları sonuçta
ayssmt Derin1811 icini vesveseyle doldurmanin kimseye bi yarari olmaz bir tek sana zarari olur bi cocugun dede babaanne sevgisiyle buyumesi ne guzel.. ii dusun ii olsun.. esinde ayni sekilde sana bole bi karsilik verse nolucak yani senin annen babansa o da ceviz kabugundan cikmadi.. sevmemek ayri saygi ayri yarin birgun bole dusundukce hatta buraya yazacak kadar icsellestirdikce davranislarina da yansiycak yada yansidi uzulursun cocuga da sevgi saygi buyuk kucuk nedir ogretmek lazimmm
Deletedmom114 Kafa yapımız asla uyuşmaz, mesafeliyimdir. Ne olursa olsun onlar da babannesi ve dedesi.. Bizim böyle bir lüksümüz yok 🥀🥀🥀 Aynı şeyi eşinin ailene yaptığını düşün daha iyi anlarsın.
Deletedmom114 Derin1811 Ne olursa olsun diyorum. Senin ile olan sorunları bebeğinle alakalı değil neticede değil mi?