ikikizceanasi Park hastanesinde Mehmet aminciye gidiyordum memnun kalmadım sevgi hastanesinde abdulgani bey var çok memnunum bi de Mehmet turfandanın kliniğine gidiyorum iki doktor devam ediyorum biri gözden bişeyi kaçırıyorsa diğeri mutlaka söylüyo 👍