Benim oğlumda 11 aylık olcak ve kesinlikle yemiyo püreyi bile yemiyo daha cıvık olması lazım çorbaların içinde ağzına pirinç, şehriye falan gelse hemen öğürüyor ya da kusuyor bizdede reflü var geçen ay baya baya geçmişti kusması falan ama şimdi yine tekrarladı sanki öyle herşeyide yemiyor belli başlı şeyler ve mama 🤦🏼♀️