Kızlar kızım 2 ay 4 günlük. Bir kaç gündür hem huysuz (atak dönemi diye düşünüyorum) hem salyası çenesini ıslatıyor öyle akıyor. Hemde emziği atıp sürekli elini ağzına sokuyor. Birde sağlık ocaklarında aşılar iptalmi oldu ikinci ay aşısına gitmelimiyim normalde hemşire arayıp çağırıyordu hep bu sefer aramadı