Prensess benim yeğenime 2 yaşındayken gelişim geriliği teşhisi konuldu yeğenim 1,5 yaşında yürüdü oturmasında problem yoktu 2 yaşında hiç konuşmuyordu tepkisi yoktu otizm den şüphelendiler çok şükür gelişim geriliği teşhisi konuldu şimdi 3 yaşına girecek hemen kreşe başladı haftada 3 saat oyun ablası geliyor 1 saat özel eğitim görüyor şimdi maşallahı var konuşmaya başladı sosyal bir çocuk oldu 1 sene bile olmadan çok güzel sonuç aldık uygun bir eğitimlerle sizde güzel sonuçlar alırsınız inşallah🙏