Selam, 4 ay 9 günlük bir bebeğim var. İlk üç ay aylık yaklaşık 1 er kilo aldı. Ama geçtiğimiz ay bebeğim nerdeyse hiç almadı yani 100gr gibi bir değişim var sadece. Sadece emiyor. Hareketli. Milestonelarını gerçekleştiriyor. Günde 5 dolu bez değiştiriyoruz kakasınıda yapıyor. Neden kilo almadı anlamıyorum. Bende dikkat ediyorum yediklerime ve bol bol su içiyorum. Şuan doktorada gidemiyoruz. Bulunduğumuz ülkede sokağa çıkma yasağı var ve açıkcası virüsten dolayı korkuyorum da gitmeye. Ne yapsam bilemedim. Acaba günde 1 kere mama mı versem?