Kizim 3.5 aylık bacağında büyük bir renk açılması oldu uzunlamasına virüsten dolayı doktora gidemedik ama.cocuk doktoru 3 sebepten bu olur büyük ihtimal vitiligo dedi çok üzülüyorum canım çok yanıyor var mı aranızda vitiligo olan çocuğunda nasıl anlaşıldı