Bizimde pazartesi günü 4.ay aşımız var götürmek istemiyordum ama doktoru çok ertelememek lazım dedi durum 1 2 haftada düzelmez bende 1 2 ay ertelemeyi önermiyorum dedi mecbur gidicez
Hemşire 9 ve 10 arası hasta almadıklarını sadece aşısı olanları aldıklarını söyledi.