.
ikizannesi10 2. Doz aşı ilkinde yapmadiysa ikincisinde de yapmaz
ikizannesi10 çok şükür ne huzursuzluk ne ateş hiç bişey yapmadı
Bzde de aynı bi sıkıntı yasamadik
1 defa 37.8e kalktı ilaç verdim düştü ve daha çıkmadı