Nurbeyaz evet biberonla ilk 1 buçuk ay günde 1-2 kez mama verdik aynı zamanda sütümü sağıp veriyordum ara sıra biberonla. Emerken uyuyup kalıyordu çünkü çoğu zaman karnını doyuramıyor diyordum biberonla içsin hem ne kadar içtiğini bilirim karnı doysun dedim ama sütümü ne büyük tehlikeye atmışım farkında değildim. 2 ay kadar sonraydı sanırım meme sevdalısı kızım emerken kendini geri çekmeye ağlamaya başladı meğer biberondaki devamlı süt akışına alışmış onu istiyor memede de. Hemen farkına vardım biberonu bıraktım sadece emzirdim 2-3 gün huysuzlandı sonra unuttu biberonu ve emmesi yine düzeldi. Her istediğinde hatta istemediğinde bile emzirdim sık sık ve sütüm de arttı böylece. Şimdi 6 aylık oldu kızım maşallahı var ve sadece anne sütüyle geldik bu zamana çok şükür. Mamaya devam etseydim muhtemelen sütüm de mama verdiğim oranda azalacağı için giderek mamayı arttırmak zorunda kalacaktım mama arttıkça sütüm azalacaktı ve belki de tamamen mamaya teslim olacaktık. Ben şanslıydım geç olmadan farkettim araştırdım internetten Tomrisin Emzirme Notları sayesinde bilgilendim.