Merhaba hanımlar, 6 aylık bi oğlum var hep ağlıyor hep mızmız uykudan kalkıyor başlıyor ağlamaya hiç susmuyor. Sakin durduğu zamanlar 5-10 dk hep ağlama karnı tok olsada ağlıyor. Geçicek edicek dediler 6 ayı bitsin vs ama geçmiyor her şey daha çok çoğalıyor 😂 artık çok yoruldum böyle olan var mı? Olup düzelen? Kaç aylıkken düzeldi? Biri güzel şeyler söylesin