Brkhn Merhaba güzel anneler kısa bir sorum olacak. Bebeğime yalnız bakıyorum ve biraz huysuz bir bebek ayrıca çok küçük olduğu için tek bırakamıyorum bu yüzden yemek yaparken hatta günün çoğu kısmı mutfakta geçiyor. Sorum şu mutfakta yemek pişerken çocuğa bir zararı dokunur mu? gazdan kokudan felan
Dunyamsensn2008 Brkhn Hicbir şey olmaz ilaç kokusu filan olmadiktan sonra.Yoksa tek başınıza nasıl bakacaksinizki eminim herkes çocuğunu mutfağa götürüyordur.
2prensesannesii Brkhn ben battaniye açardım yerde yatardi simdi yürutecte valla mecbur yoksa yemek yiyemicez. Ama yenidogmussa götürmeyin zararli olabilir özellikle et gibi kokular agir gelir
Bebegimucizem Brkhn bizim günümüz hep mutfakta geçiyor bayağı geniş olduğu için oğlumda rahat ediyor oyuncaklarıyla oynarken ☺️ Hiçbirsey olmaz ocaktan uzak tutun yeter
Aajrl12 2prensesannesii Bende yanlız bakıyorum mecburen mutfağa götürüyorum pusete oturtup yemek iş yapıyorm .(bende bakıcı isterdim ama maddiyat mallesef)😶😶
Rbysf Brkhn bende götürüyorum bebek arabasina koyup arabayi da seviyor isimi felan hallediyorum sıkıntı olmuyo canım sende götürebilirsin
2prensesannesii Aajrl12 ne bakiicisi anacim gelecekte ne olacağımız belli degil bi sokağa cikma yasagi konsa birikimden yicek herkes bakiciya vericek parayla evime erzak alırım cocugumada ben bakarim hic gerek yok öyle alternatiflere😁
Sekerportakali Brkhn Bizimki amerikan mutfak. Beraber yemek yapiyoruz yemekleri. :) bi sorun olacağini hiç sanmıyorum. Sadece dikkat etmeniz gerekiyor. Çok yakininizda bulunmasın bebek. Elinizden birşey kayar düşer falan. Allah korusun. 🌸
Abrakadabra Düdüklü tencere kullanırken sizde bebeğinizde mutfakta durmazsaniz diğer zamanlarda sıkıntı olmaz canım ☺️
bsrkya Brkhn Biz 5 aylık olduk neredeyse çoğu zamanım mutfakta geciyor canım mutfagım büyük tv falanda var oğlumunda oyun halısı falan var mutfakta yorgan var puset var bunlardan birisinde duruyor ben yemek yaparken.
Asyayse Brkhn doğduğu günden beri mutfakta sabahtan akşama kadar aşırı kızartma ve ağır koku olmadıkça yanimda duruyor. Bisey olacağını sanmıyorum bazen yemek kokuyor🤣
VERA19 Brkhn Hiçbişey olmaz canım benim mutfağımda amerikan mutfak.Balık kızartma falan gibi ağır kokular dışında hep kızım benimle orda :)
Ahanife Brkhn deterjan kokuları olmadığı sürece yani kimyasal kokular sorun olmaz bence kızım doğduğunda beri hep yanımda önceden pusetinde dururdu yada oyun halısına koyardım şimdi zaten yürüdüğü için ben yemek yapana kadar her yer dağılıyor öyle oyalanıyor 😀
zeynepzeze Pusete koyuyordum, şimdi mama sandalyesine koyuyorum. Bir sıkıntı olmaz, bende düşünmüştüm ama başka çaremiz yok maalesef
ertugrulbey19 Ben de pusete koyuyorum ben yemek yaparken beni izliyor hareketlerimi takip ediyor 4 buçuk aylığız 😊
Aryasare ertugrulbey19 Bizde 4 bucuk aylıgız bende pusetle yanımda tasıyorum 😁 Bazen yemeği ocaga koymadan sıkılıveriyo bazende uzun süre duruyo 😁