Canım, meme reddi yaşamasınlar diye ilk zamanlar kaşıkla besledim eday easy cup diye aratın googleda çıkar, çooook rahat ettim, kaşık bir nebze ama hayat kurtarıcı, sonradan ilerleyen dönemde Philips avent biberon aldım. Bir de sma mamayı deneyin derim))