EceSultan Kızlar bebeğim 3 aylık oldu ve iki üç gündür sütümün azaldığını hissediyorum bu iki ürünü eşimden istedim akşam getirecek aranızda kullanan varmı nasıl kullanıyosunuz burda bir çok kişinin çok faydasını gördüğünü okudum. İnşallah bende faydasını görürüm.
Anneoluncaanladim Naturpy süper bir çay, evde hep bulunduruyorum, takviye gerekince cok ise yarıyor ama cok şekerli galiba onu ictigim zaman vücut yuksek şekere alışıyor ve hep tatlı yemek istiyorum 😣😣 sizde boyle olmaz insallah 😊 bol sütlü günleriniz olsun ❤
EceSultan Anneoluncaanladim teşekkür ederim valla sütüm azalınca öyle panik oldumki ne yapacağımı ne yiyip içeceğimi şaşırdım stres yapmak da istemiyorum ama elimde değil