deryatoprak benimkide tam bir aylık gece uykusu güzell amaa sabah en geç 10 da uyanıyo gündüz de yatana kadar çook zor uyuyor hiçbir iş yapamıyorum allahtan eşim evde korona yüzünden ona baktırıyorum da yapıyorum yemek falan ama ondan sonra napıcam hiç bilmiyorum bende kucağımızda uyutuyoruz beşiğine koyunca uyanıyor hemen