Esracm kuaförlük hiç bir işim olmuyor şükürler olsun.
Saçımı boyatmıyorum sadece kendim canım isrerse mavi ,mor, yeşil yapıyorum ev ortamında 😀 kaşlarımı da 4 ay fit aldırmaya gidemedim kendim üstten alıyorum çok ihtiyacım olmuyor.
Diğer herşeyi de kendim hallediyorum.
Eşim erkek berberi saç boyamadan ,cilt bakımına kadar herşeyi yapabiliyor ama bana ywpmiyor 😀