İyi günler arkadaşlar bebeğim meme reddinden dolayı kilo vermeye başladı doktor mamaya başlayacağız dedi ve bu mamayo önerdi ama bebeğim mamayı alalı 2 buçuk hafta oldu haftafan haftaya fitille kaka yapıyor sürekli de fitil vermek iyi bişey değil başka bir doktora gittim oda smilac önerdi
_**yardımcj**_ olur musunuz)