Minigim_ benimde hastanedeyken yoktu saglikocagi çağırdı hastanede baktılar dememe rağmen burdada alcaz dediler ve orda yüksek çıktı büyük has.gotur dediler götürdüm gene yüksek çıktı.endokronojiye götür dedi doktor oraya götürdüm.orda normal çıktı uz.dok.normal olabilir böyle takibe gerek yok dedi.bu anlattıklarım ardı sıra oldu belki iki gün bekleyip goturseydim normal çıkacaktı.evham yaptım hemen götürdüm.